13 Şubat 2016 Cumartesi

KUNG FU PANDA KEKİ

Kung Fu Panda 3, 18 Mart'ta sinemalarda olacağını duyunca çok mutlu oldum. Büyük oğlum Ege, 1. ve 2. bölümlerini defalarca izledi ve tabi biz de...:) Her seferinde izlediğimde yeni bir ince detay keşfetmiştim ve sonunda ben de oğlum gibi tam bir Kung Fu Panda fanı oldum. Ancak televizyondaki çizgi filmlerini beğenmedim ama sinema filmleri 10 numara. O nedenle de 3. filmi heyecanla bekliyorum.

3. filmin şerefine ben de evde Panda'lı bir tatlı yapayım dedim. İşte sonuç;

Mini Kek

Eğer sizin de hoşunuza gittiyse, tarifi şöyle;

Malzemeler
1 paket hazır minik top-kek (mini browni keklerden de olur)
1/2 paket krem şanti
Hindistan çevizi
Damla çikolata
ve pasta süsü (kakaolu ince - küçük olanlardan)

Krem şantiyi üzerindeki tarife göre hazırlayıp, dolapta bir süre soğutalım. Sonrasında hazır keklerimizin üzerine kalın bir tabaka sürelim.

Mini Kek

Bir tabağa döktüğümüz hindistan cevizleri ile kaplayıp, yüzeyini düzleştirelim.

Mini Kek

Damla çikolatalarla kulakları ile gözlerini, pasta süsleri ile burnunu ve ağzını yapalım. Pasta süsleri oldukça ince olduğundan, mutfak cımbızım imdadıma yetişti...:)


Ve işte son hali... Bu biraz şaşı oldu ama yine de çok sevimli ve güleç oldu bence...:)


Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: